I Kverneland Bil har vi et felles motto: Vi tar ansvar.

Dette betyr at vi gjør vårt ytterste for å hjelpe deg – enten selv, eller ved å påkalle kolleger som kan løse oppgaven til det beste for deg. Våre kunder skal oppleve trygghet i møte med oss, og vite at vi jobber til det beste for dem. Derfor bruker vi store, klare glassvegger mellom rommene når vi bygger nye lokaler, slik at våre kunder med egne øyne kan se alt som foregår.

Mottoet betyr også at vi tar alle våre kunder på alvor. At både bilselger, kundemottaker og mekaniker lytter, forstår og gjør sitt beste for å løse problemer som måtte oppstå. Noen ganger er det nødvendig med omstendelig feilsøking i moderne biler, uansett bilmerke. Da kan det ta litt tid. Men våre kunder skal vite at vi virkelig prøver, og at vi har den kompetanse som trengs.

Det er ikke alltid mulig å oppfylle alle dine ønsker, men vi kan garantere at vi skal gjøre så godt vi kan for at du skal bli fornøyd. Slik blir det morsommere med bil, både for deg og oss!