Stillingsinformasjon

Kundemottaker Servicemarked hos Kverneland Bil Bilhuset

Frist:

28.04.24

Lokasjon:

Kverneland Bil Bilhuset

Søknad sendes til:

Kundemottaker Servicemarked hos Kverneland Bil Bilhuset

Er du en som setter service og kvalitet høyt? Har du lyst til å være del av et større system?

Vi på jakt etter deg som ønsker å være i front av vårt servicemarked, og som skaper trygghet til våre verkstedkunder. For å oppnå dette er det en forutsetning å ha høy arbeidsmoral, stor arbeidskapasitet, et brennende engasjement for kunder og kolleger og sist, men ikke minst stor tro på bilmerkene våre.

Ansvarsoppgaver:

  • Være servicemarkedets første kontaktpunkt mot kunden.
  • Sørge for at kundebestillingen av service/reparasjon/PPK er av god kvalitet.
  • Holde kontakt med kunden og varsle kunden om status under verkstedbesøket.
  • Bidra aktivt til å bedre og vedlikeholde kundetilfredsheten på et høyt nivå.
  • Utlevering av ferdige biler til kunde.
  • Være teamleder og fordele arbeidet til mekanikerne i sitt team.
  • Holde fokus på mekanikerens effektivitet gjennom god arbeidsplanlegging.
  • Sørge for at kvalitetssikringsrutiner blir fulgt opp av mekaniker.
  • Holde seg oppdatert med all produktinfo fra sine Merkeleverandører.
  • Planlegge arbeidstilgangen og koordinere med delelageret.
  • Medvirke til at HMS blir ivaretatt for alle ansatte i bedriften.

Personlig kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Relevant teknisk utdanning
  • Kunnskap og interesse for bil og god bilfaglig forståelse
  • God IT-kompetanse på brukernivå
  • Serviceinnstilt og løsningsorientert med høy arbeidsmoral
  • Ryddig med god struktur
  • God fremstillingsevne på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
  • Identifiserer deg med våre kjerneverdier: Samarbeid – Forandring – Åpenhet – Ansvar

Hos oss får du:

  • Være med i Team Kverneland Bil, en markant forhandler som har vært med i bransjen i over 100 år
  • Gode utviklingsmuligheter i en bedrift som vokser
  • Godt arbeidsmiljø
  • Spennende og variert hverdag og jobb i en bransje i konstant forandring
  • God faglig opplæring og støtte
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Aktuelle kandidater kontaktes for intervju fortløpende

Vi bruker cookies for din brukeropplevelse – Les mer