Stillingsinformasjon

Vi søker Kundemottaker Kverneland Bil Kvinesdal

Frist:

28.07.24

Lokasjon:

Kverneland Bil Kvinesdal

Søknad sendes til:

Kundemottaker Servicemarked hos Kverneland Bil Kvinesdal

Er du en som setter service og kvalitet høyt? Har du lyst til å være del av et større system?

Vi på jakt etter deg som ønsker å være i front av vårt servicemarked, og som skaper trygghet til våre verkstedkunder. For å oppnå dette er det en forutsetning å ha høy arbeidsmoral, stor arbeidskapasitet, et brennende engasjement for kunder og kolleger.

Ansvarsoppgaver:

  • Være servicemarkedets første kontaktpunkt mot kunden
  • Sørge for at kundebestillingen av service/reparasjon/PPK er av god kvalitet
  • Holde kontakt med kunden og varsle kunden om status under verkstedbesøket
  • Besvare telefonhenvendelser både fra kunder og kollegaer
  • Bidra aktivt til å ha de meste fornøyde kundene i vårt markedsområde
  • Utlevering av ferdige biler til kunde
  • Fordele arbeid til mekanikerne og bistå med internlevering av deler ved behov
  • Bistå deleavdelingen i travle perioder og i ferier
  • Holde fokus på mekanikerens effektivitet gjennom god arbeidsplanlegging
  • Sørge for at kvalitetssikringsrutiner blir fulgt opp av mekaniker
  • Holde seg oppdatert med all produktinfo fra sine Merkeleverandører
  • Planlegge arbeidstilgangen og koordinere med delelageret
  • Medvirke til at HMS blir ivaretatt for alle ansatte i bedriften

Personlig kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Relevant teknisk utdanning
  • Gjerne erfaring fra lignende stilling, men ikke et krav
  • Kunnskap og interesse for bil og god bilfaglig forståelse
  • God IT-kompetanse på brukernivå
  • Serviceinnstilt og løsningsorientert med høy arbeidsmoral
  • Ryddig med god struktur
  • God fremstillingsevne på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
  • Identifiserer deg med våre kjerneverdier: Samarbeid – Forandring – Åpenhet – Ansvar

Hos oss får du:

  • Være med i Team Kverneland Bil, en markant forhandler som har vært med i bransjen i over 100 år
  • Gode utviklingsmuligheter i en bedrift som vokser
  • Godt arbeidsmiljø
  • Spennende og variert hverdag og jobb i en bransje i konstant forandring
  • God faglig opplæring og støtte
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Aktuelle kandidater kontaktes for intervju fortløpende

Vi bruker cookies for din brukeropplevelse – Les mer